Олександра Сіммуль

Освіта: Львівський національний університет імені Франка, бакалавр журналістики.

Про себе: Мені 22 і я ненавиджу писати інформацію про себе, проте люблю розповідати історії про інших. Найвагоміше професійне досягнення дипломний проект «Принципи використання інфографіки у нових медіа». Після обрання спеціалізації у мене щодня відчуття, що займаюсь чимось прекрасним. Для мене важливо вчитися, я фанат цього процесу. Мені імпонує мінімалістичність, фотографую на плівку. Погоджуюсь із Анрі Картьє-Брессоном, який порівнює камеру зі скетчбуком: фотографії ті ж нотатки. Комунікація – це можливість розширення горизонтів, тож можемо покидати фризбі та поговорити про візуалізацію даних разом.

Наукові інтереси: інформаційний дизайн, візуалізація, інфографіка, маркетинг, PR, реклама, нові медіа.

Тема медіадослідження: Стоп-моушн анімація як інструмент медіаосвіти: проект «Омана соцмереж».

Публікації:

2017

Взяли — і роблять. Три історії локальних виробників (у співавторстві), The Ukrainians, 12.01.2017

2016

OUT OF CONTROL IMMIGRATION: TO HOST OR ‘GET LOST!’, medium.com, 4.03.2016

Американський журналіст Нолан Петерсон: «Головна причина дезінформації про війну в Україні — відсутність закордонних кореспондентів на передовій», MediaSapiens, 4.04.2016

Food industry criticised for wasting water, Forum Alpbach Alpbuzz (у співавторстві)

Advice from Hermann Hauser,  Forum Alpbach Alpbuzz (у співавторстві)

The key is not under the mat, Forum Alpbach Alpbuzz (у співавторстві)

2015

Автор роману “Аеропорт” Сергій Лойко: На війні кожен 200-ий – це товар, ЗІК, 15.09.2015

Євгеній Сафонов: Якісний медіапроект має створити у читачів потребу | Школа журналістики УКУ, 3.10.2015 (у співавторстві)

Ми верстаємо газету в інтернеті – Галина Тимченко про проект Meduza, EJO, 22.10.2015

Travel book. Історія однієї подорожі, 29.12.2015

До переліку включено матеріали, створені та опубліковані під час навчання на Магістерській програмі з медіакомунікацій УКУ