Петро Нек

Блогер, співзасновник ресурсу Lviv Online, оглядач в компанії «Яндекс Україна».

Народився в Ходорові, до закнчення школи не дуже любив Львів, хоча був у ньому лише раз чи два (один з яких був екскурсією в цирк). Не любив через передачі на «12 каналі», зображення було блідим та ненасиченим, ніби з минулого сторіччя, голос ведучих – без емоції та монотонним, тоді як на інших каналах світ показували яскравим і захопливим.

В 2006 році закінчив факультет електроніки Львівського національного університету імені Івана Франка. Паралельно працював системним адміністратором в газеті «Поступ», а опісля в телерадіокомпанії «Люкс». У ті часи власне й почав цікавитися блогами та самоосвітою в інтернеті, що привело його до того, ким він є зараз. Вміє робити сендвічі та крутити роли.

Основи SMM

У сучасному світі, з лавиноподібним зростанням інформації, дуже важливо боротися за увагу клієнтів. Будуть це чи споживачі медіа, а чи покупці ваших чебуреків. Завдяки соціальним мережам, котрі вже де-факто стали майданчиками комунікації, кожен може і має бути медіа. Кожен має вміти формувати свою аудиторію та комунікувати і заохочувати її до взаємодії.

У США нещодавно з`явився новий термін «бездомні медіа» (Homeless Media) — медіакомпанії, котрі розповсюджують свій контент через соціальні мережі та месенджери (котрі, на думку деяких експертів, можуть стати New Big Thing), не маючи власного сайту. Також на заході починають розділяти обов’язки «сммщиків» на менеджерів з роботи зі спільнотами (community manager) та менеджерів із залучення (engagement manager), тоді як у нас вони здебільшого залишаються «багаторукими шивами», що мають робити усе.

На курсі ми розглянемо технічний бік роботи зі соцмережами, а також будемо формувати стратегії компаній з присутності в них. Розглядатимемо практичні кейси українських та іноземних брендів та публічних персон. Дізнаємося, як приборкувати тренди та витискати з них більше.